Twitter Syndrome

If 2008 was the year of Emo kids in Romania, in 2009 it’s cool to be a Tweet. R U a Tweet? I am 😀

9 răspunsuri

  1. Like this 😆

  2. ba nu, e esenta twitter,
    deci cuvintele sunt sinonime

    http://en.blog.wordpress.com/2009/03/26/twitter-widget/
    so if u’re twitter where’s your twitter?

  3. funny you!
    let us see it!

  4. i wont put my link to twitter here. go to twitter type AlinaMarin and thats all:P

  5. WHY?
    ps: you just put it 😆

  6. nu vreau sa-mi apara de fiecare data cand se deschide pagina pe blog, ma mai uitasem si mai demult, dar nu mi s-a parut interesant, iar acum dupa ce mi-ai spus tu am incercat sa-l pun, dar mi s-a parut urat sa-mi apara asa.

  7. ce-ti e si cu desingul asta. poate iti schimbi tema cu P2 😀

    vezi ca ai la mine pe blog un serviciu de freesms pt twitter 😀

Lasă un răspuns

