Zbor deasupra marii

Am plecat de acasa cu putina intarziere, iar pe drum m-am panicat. Trafic. Emotii. Liniste. Am crezut ca nu ajung la timp, dar cu mult noroc am ajuns destul de devreme cat sa am timp sa ma relaxez inainte de zbor, dar nu atat de devreme incat sa am timp sa ma plictisesc asteptand imbarcarea.

Un zbor scurt, deosebit de placut, poate cel mai placut dintre toate de pana acum. Placerea mea cea mai mare e decolarea. Imi imaginez o pasare uriasa care alearga, alearga, apoi da puternic din aripile ei gigantice si se inalta in aer. Coasta Marii Negre parea impietrita de la altitudinea la care eram, apoi am urcat mai sus si am tot zburat deasupra marii, deasupra catorva nori care faceau umbra pe alocuri apei, in timp ce luam micul dejun si savuram o spuma de ciocolata. Apoi la peste 8000m altitudine marea s-a pierdut in nori iar noi pluteam deasupra lor. Pana atunci nu m-am gandit niciodata la zbor si la dorinta asta umana de a tinde spre cer, de a avea aripi, de a zbura deasupra norilor. Omul nu se naste cu aripi, dar cum e creatorul propriului univers a reusit si de aceasta data, iar fascinatia zborului a devenit realitate, reusind sa-si mestesugeasca nu doar aripi ci mecanisme de zbor complicate.

Ne pregatim de aterizare asa ca ne afundam in plapuma de norisori gri si imi imaginez care ar fi senzatia daca as putea sa-I ating, sa-I miros, sa le simt gustul. Imi trece repede cand vad din nou marea, tarmul marii si nici nu-mi dau seama cand aterizam pe aeroportul asta atat de aproape de mare in care eu voi fi nevoita sa-mi petrec urmatoarele 6 ore.

6 ore. Atat am de stat in aeroportul din Istanbul pana iau avionul spre Diyarbakir.

Un răspuns

Lasă un răspuns

