Countryside Story – part 3

Dupa multi ani, am reusit s-o facem si pe asta. Ne-am facut bagajele si am pus de-o reuniune, unde altundeva decat tot acolo unde ne-am intalnit pentru prima data, acolo unde am copilarit.

1Satul ne-a primit cu bratele deschise, un curcubeu tinand loc de Bun venit!

Ne-am oprit mai intai la fiecare dintre noi sa poposim pentru o clipa si sa ne salutam bunicii si celelalte rude care s-au bucurat sa ne vada, in acelasi timp fiindu-le greu sa creada ca suntem noi toate aici, dupa atata vreme.

Pe mine insa nu m-a asteptat nimeni, decat vantul. Parca niciodata curtea asta n-a fost asa de trista. Cand ea era aici o auzeam de la coltul strazii strigandu-ma, sau o zaream pe deal intrerupandu-si povestile impartasite cu vecinii pe marginea santului, pentru a veni sa ma intampine.

Am descuiat, am intrat, am dat o tura pana in gradina si m-am intors sa-mi pun ceva de mancare. Pastrez traditia anilor de demult si ma bucur de o salata cu rosii proaspete si branza in timp pe butonez un radio vechi incercand sa gasesc un post care sa difuzeze si altceva decat fasait.

Radio Romania Actualitati imi tine acum de urat cu melodii din repertoriul clasic de muzica usoara romaneasca.

Am ciudatul sentiment ca m-am intors in timp, ca cineva priveste aceasta pelicula de film alb-negru ce se desfasoara cu incetinitorul, film in care eu am rolul principal.

Lasă un răspuns

