My wishlist Project

Acum ceva vreme am auzit de ideea de lista de dorinte comune in cadrul unui departament dintr-o multinationala. Scopul era ca pana la sfarsitul anului fiecare sa-si fi indeplinit cel putin una dintre dorintele proprii de pe lista sau ceva de genul asta. Mi s-a parut interesanta ideea asa ca mi-am facut lista mea de dorinte pe care am pastrat-o bine in calculator, iar din cand in cand o mai verificam din cand in cand sa vad ce vise mai aveam si daca am realizat ceva.

Da, intre timp un rand de pe wishlist-ul meu l-am colorat cu verde: BEEN THERE, DONE THAT!WHAT’S NEXT?

Nu stiu cum astazi am deschis din nou excelul in care imi asternusem visele, din pacate nimic nou. M-am gandit insa sa transform lista personala intr-una comuna, sa vedem cati ne dorim aceleasi lucru, cati avem aceleasi ganduri, vise pentru viitor? Sigur, nu vor fi date nume. Doar o lista lunga cu dorinte amestecate.

La inceput a fost un pic mai greu. Multi nu se gandisera pana acum la ce isi doresc. Altii, superstitiosi, au refuzat sa-si scrie visele pentru ca nu se vor mai implini. Unii, dimpotriva, s-au gandit ca poate daca le aseaza pe hartie si le trimit in univers vor deveni mai repede realitate. Altora pur si simplu le-a placut ideea.

O sa incep cu doar 10 dintre dorintele culese pana acum. Cate 10 vise pe zi. Pe urma mai vedem, facem topuri, vedem care sunt cele mai ciudate, care sunt cele comune.

Astept dorintele vostre daca vreti sa le lasati la comentarii sau, ca sa nu apara numele, pe mail la alina.marin@yahoo.com

So, here we go, in ordine aleatorie, fara sa schimb frazare, cuvinte sau punctuatie, zece dintre dorintele voastre adunate pana acum:

1.sa fac bungee-jumping
2.sa merg la venetia
3.sa am o pereche de papagali cu puisori
4.sa castig fara prea multe filosofii cel putin 1000 de euro pe luna…pur si simplu..asa
5.sa ajung in sarasota
6.sa produc o emisiune tv
7.sa merg la concert robbie williams si pink floyd
8.sa intalnesc un partener compatibil…pt ca pana acum..nu inteleg ce-a fost!!! 😛 😀
9.sa imi leg odata un hamac intr-un parc
10.sa pictez un perete din camera si sa-mi fac un panou cu poze

11 răspunsuri

  1. EU vreau sa castig fara prea multe filosofii cel putin 10000 de euro pe luna…pur si simplu..asa
    😀
    am inceput mai de jos. cine stie 🙂
    http://www.logomyway.com/portfolio.php

  2. eu imi doresc sa fim sanatosi cu totii,si sa am o casa micuta si cocheta,cel putin un copil si sa vad cat mai multe locuri din lume(bali de ex.)pupici!

  3. ı dont understand anythıng ..wrtie ın english pls..

  4. He he he…ma bag si eu…mishto idee! Eu imi doresc sa produc o emisiune tv sau poate chiar sa o si prezint….:D Ah da, si inca ceva> sa plec vreo 2 ani prin lume, cu un geamantan dupa mine si o camera photo. pup!

  5. TOP 3 Wishes:

    To travel all over the world
    To meet people
    AND the most important: Catalin to love me forever 🙂

  6. […] Wishlist Project – Day 15 Dupa 2 saptamani de cand am inceput sa adun visele voastre aici unele dintre ele s-au implinit deja. Am inceput si eu sa lucrez la realizarea unora dintre […]

  7. 10 dorinte?e misto tema…imi place…asadar:
    1.sa merg la carnavalul de la Rio
    2.Amsterdam(prietenii stiu de ce)
    3.sa-mi iau un Harley
    4.sa imi ajunga banii de la un salar la altul
    5.sa stau pe plaja in Mallorca cu o margherita in mana
    6.sa fac turul Europei cu motorul
    7.sa fac bungee de pe Vidraru
    8.sa imi schimb laptopul cu un Sony Vaio
    9.sa ma bucur de viata langa iubita
    10.sa imi indeplinesc cele 9 dorinte

    😀

  8. N-ai mai scris nimic din iulie?:P….sau nu prea mai bloggeresti?

Lasă un răspuns

