My Wishlist Project – Day 2

Cu totii avem vise si dorinte asa ca lista continua. Astept in continuare comentariile cu dorinte sau mailurile voastre pe adresa alina.marin@yahoo.com

10 pentru azi:

1. as vrea sa nu fiu la munca acum
2. Sa incep sa practic kiteboarding si kitesurfing
3. sa merg in bora bora
4. in 10 ani sa pilotez propriul elicopter si propriul meu avion 😛 hihi
5. sa am doi copii gemeni, fata si baiat, unul mai blond ca altul 😛
6. sa am o colectie mare de carti o intreaga biblioteca
7. imi doresc sa fac mereu oamenii sa zambeasca
8. Sa imi fie familia sanatoasa cat mai multa vreme
9. bluesul sa fie muzica apreciata
10. toata lumea sa iubeasca pe toata lumea

4 răspunsuri

  1. sa merg in bora bora. nu e o dorinta, este un vis.

  2. am gasit niste dorinte comune…i want tel :)) kiddin’

  3. Ah, votez si eu pentru bora bora 🙂 Poate in luna de miere daca raman ceva bani.
    Eu momentan imi doresc sa gasim un restaurant frumos pentru nunta liber anul viitor in vara.

Lasă un răspuns

