Ce are a face Berceniul cu folkul

Ca orice adolescent din perioada cand eu eram adolescenta frecventam aproape zilnic o terasa din cartier. Stiti cum e, toata lumea cunoaste pe toata lumea, aceleasi fete, aceeasi distractie…pana la 10 cand nesuferita de patroana, o femeie mai in varsta ne trimitea acasa ca-i incepea probabil telenovela si vroia sa inchida.

Apoi am evoluat si am inceput sa iesim „in oras” si am abandonat terasa de suflet Sunset. Anul trecut in vara am avut o tentativa de a ne reaminti cum era sa bem o bere in cartier insa am facut cale intoarsa pentru ca terasa noastra se transformase intr-o ingrozitoare bodega.

Intre timp insa lucrurile s-au schimbat, cei care conduc terasa sunt la fel de tineri ca si noi, ne inteleg gusturile si nevoile, asa ca am inceput din nou sa frecventam fostul Sunset, actualul Next Pub. Poate ca numele nu e unul dintre cele mai potrivite, in primul rand ca pentru cunoscatori va ramane mereu Sunset, iar in al doilea rand parca Next Pub suna prea a fita avand in vedere seara de luni dedicata muzicii folk(Se canta live).

Dar asta conteaza prea putin. Important este ca acolo am inceput sa ma simt din nou printre prieteni, nu doar cei cu care merg, ci cu toti cei care frecventeaza barul…din nou, aceleasi fete, aceeasi atmosfera placuta ca mai demult.

Lasă un răspuns

