My Wishlist Project – Day 3

Aproape 100 de dorinte s-au adunat. Va astept in continuare dorintele si visele fie pe mail (alina.marin@yahoo.com), fie jos la comentarii.

Eu va propun sa vi le scrieti intr-un document si sa le pastrati si pentru voi, sa nu uitati pentru ce traiti, ce vreti sa faceti, unde vrei sa ajungeti.

Zecele de astazi:

1.sa mentin legatura cu unii oameni prin scrisori
2.sa am 2 baieti sau un baietel si o fetita
3.sa am motorina
4.vreau un caine alb si mic
5. jazzul sa fie muzica la moda
6.sa merg in Peru in pelerinaj Caracal, Cuzco, Machu Pichu
7.sa lucrez for the man fara a-mi pasa prea tare
8.sa am o cafenea-ceainarie-biblioteca intr-o cladire inalta si veche deschisa non stop, unde sa poata veni lumea sa citeasca non stop la lumina lampilor
9.sa am o nunta frumoasa
10. romania sa aiba 5 milioane de locuitori, printre care sa nu existe hoti, homosexuali si inculti (probabil ca omit alte categorii, dar sunt miscat de alcool)

Lasă un răspuns

