My Wishlist Project – DAY 4

In fiecare zi sunt cate un pic surprinsa de unele propuneri si in fiecare zi va redescopar prin dorintele voastre.

Iata lista de astazi:

1. Sa am o casa cu o cupola de sticla, sa pot adormi uitandu-ma la stele
2. sa am un sot brunet, ochi caprui si frumos (visul meu din copilarie)
3. sa joc intr-un musical
4. sa zbor cu balonul
5. Sa ma fi nascut cu capacitatea de a innota,ce n-as da sa ma iau la intrecere cu pestii…. sau macar cat sa ma descurc
6. imi doresc ca persoanele pe care le-am schimbat in trecut sa fie mai bune azi
7. sa invat lb germana
8. sa merg in maroc si sa vad casablanca
9. sa mai fumez verde
10. sa ajung la 51 de rochii in garderoba

Lasă un răspuns

