My Wishlist Project – Day 5 and 6

Pentru ca voi fi plecata sambata si duminica din oras(=> off internet) si nu vreau sa raman in urma cu dorintelor voastre va voi publica lista pentru 2 zile.

Ah, si cateva lamuriri:

1. Aceste dorinte NU sunt ale mele, sunt dorinte culese de la voi.
2. Lista zilnica este alcatuita din dorinte adunate de la mai multe persoane
3. Nu este obligatoriu sa-mi dati o lista cu 10 dorinte sau cu una singura, ci cu cate aveti – doua, trei, sapte, noua, etc.

20 de dorinte de weekend:

1.sa-mi cumpar candva un cal
2.termopane
3.sa nu implinesc 22 de ani
4.sa-mi iau un vw transporter din `68, galben, care sa nu se strice si cu care sa fac turu` lumii alaturi de cativa prieteni
5.sa inot cu delfinii
6.Visit malta and compare photographic views now to when my grandad visited years ago
7.sa spun „da” mai des
8.sa duc sarcina la bun sfarsit si sa nasc un copilas sanatos si frumos (ca mine daca e baiat si ca taica-su daca e fata :-)))  )
9.sa mananc covrigi si sa beau un cocktail pe o plaja populata cu tinere domnisoare
10.Sa salvez o viata
11.sa scriu o carte
12.sa vizitez Italia
13.manelistii sa fie impuscati la zid
14.sa plec vreo 2 ani prin lume cu un geamantan dupa mine si o camera foto
15.as vrea sa ma marit in cel mult 2 ani
16.vreau sa vizitez locurile natale ale lui Elvis Presley
17.Sa am o cariera care sa imi aduca satisfactii
18.dupa ce mor, sa ajung intr`un univers al meu, plin cu .. iarba. (nu cred ca o sa ajung s`o bifez p`asta vreodata)
19.sa-mi dea un semn ca nu e suparata pe mine si sa fie cu mine la nunta mea
20.imi doresc sa vizitez hogwarts

Lista e inca deschisa(comentarii, mail, YM, facebook, twitter)

Un răspuns

  1. […] sa aiba un frigider plin cu bere in spate, in care sa apara heineken din senin (vezi dorinta 4 de aici) 9.in dreapta mea sa se afle o tipa “smartass”, creatza, cu ochii verzi mari si buze […]

Lasă un răspuns

