My Wishlist Project – Day 9

Ma bucur tare mult ca v-am stimulat sa va ganditi la ceea ce va doriti. Sper sa va realizati cat mai mult din ceea ce v-ati propus si din ce urmeaza sa va propuneti. Va astept in continuare dorintele si visele pe mail(alina.marin@yahoo.com, YM sau jos la comentarii).

10 dorinte la mijlocul saptamanii:

1.sa stau pe o banca in cismigiu, sa privesc batranii, sa-mi imaginez bucuriile si tristetile din sufletele lor si sa reusesc sa le imortalizez in fotografii
2.sa am doi copii: un baietel si o fetita (in ordinea asta); bruneti si cu ochii verde- albastrui
3.sa pot sa ma scufund pana in locul in care a ajuns Titanicul
4.sa ajung la Paris
5.Invent a successful club night
6.sa fiu mereu indragostita cum sunt acum (din nou de sotul meu)
7.imi doresc sa mai pot rade din tot sufletul din nou
8.o canapea noua in sufragerie
9.sa mi deschid un pub sau o caffenea ceva pt fumatori
10.sa am un ponei pentru copii mei

Lasă un răspuns

