My Wishlist Project – Day 14

Peste ziua 13 nu am trecut pentru ca as avea vreo superstitie, ci pur si simplu pentru ca ieri nu am putut intra pe net. Dar recuperam astazi.

10+10:

1.sa merg in croaziera
2.Sa merg la Montreux la festivalul de jazz
3.sa locuiesc intr-o mansarda mare si luminoasa
4.sa infiintez o un orfelinat ptr. copii strazii
5.sa public volumul
6.sa invat un cantec nou in fiecare zi
7.sa vizitez Hawaii si Dubai
8.Get a perfect beach body lol
9.sa-mi iau role
10.Sa fac scufundari la reciful de corali si sa inot cu delfinii
11.sa am in doi ani un apartament cochet de doua-trei camere cu doua locuri de parcare si bineinteles doua masini, una sport si una de teren…coltisorul meu privat 😛 si de escapadat
12.sa invat sa calaresc
(inca o dorinta implinita)
13.sa merg in anglia
14. toata lumea sa iubeasca pe toata lumea
15.imi doresc sa slabesc 5 kg doar batand din palme
16.sa ajung in peru la ruinele incase
17.Sa fac cel putin o fotografie care sa fie cu adevarat buna
18.sa devin mai toleranta.
19.To travel all over the world
20.Sa merg la o petrecere goa in junglele din Thailanda

Lasă un răspuns

