My Wishlist Project Day 17

Astazi v-am pregatit un mic bonus, avem 11 dorinte pentru ca e joi, iar dupa joi urmeaza weekend:P

1.Sa am o coada de pisica (mewwooo!)
2.imi doresc sa vad londra si sa vad un concert cu coldplay
3.sa am bani
4.sa gasim un restaurant frumos pentru nunta liber anul viitor in vara
5.sa am magazinul meu de carpe
6.Do up an old house in Spain
7.Daca ar exista vampiri sa ma muste unul si sa ma faca mireasa lui
8.sa nu mai am probleme vreodata
9. sa regizez un spectacol de cabaret si nu numai, cu costume, coregrafie, suflatori, din care sa fac si eu parte:P
10.sa pot adopta un baietel
11. …Daca nu, sa imi gasesc un tigan manelist cu burta, cu lant de aur care sa ma intretina toata viata ca sa nu fiu nevoita sa muncesc
(continuare a dorintei nr 2 din wishlistul de ieri)

Sunt dorintele voastre care se pot realiza! Lista ramane in continuare deschisa asa ca daca vreti sa va impartasiti dorintele scrieti-mi pe mail, YM sau jos la comentarii; va astept de asemenea vestile bune despre dorinte implinite.

Lasă un răspuns

