Wishlist Project Day 20

10 plus 1 si atat:

1.Sa am un baiat care sa cante la saxofon (ca sa moara toti dusmanii)
2.sa gasesc colegi de trupa
3.sa locuiesc langa mare
4.imi doresc sa ma ingras
5.Sa se oglindeasca fericirea mea in ochii lui.
6.windsurfing
7.Sa lucrez ca voluntar intr-o rezervatie naturala in Africa sau ceva de genul asta 🙂
8.sa invat sa calaresc
9. sa imi fac un tatuaj
10.sa rasara soarele si pe strada mea
11.sa citesc cartile secrete din biblioteca interzisa.

Lasă un răspuns

