Wishlist Project Day 21

Repede, repede cu dorintele pentru astazi. Ieri am fost pana tarziu la o petrecere care a tinut 12 ore si n-am mai avut timp sa pregatesc listuta pentru astazi.

Sper ca v-ati distrat in weekend, sa impartasim dorintele voastre acum:

1.sa fac surf
2.sa-mi construiesc in cativa ani casa care mi-o doresc
3.sa cant la pian, chitara, voce si tobe mai bine decat o fac in prezent
4.sa merg in bora bora
5.Sa devin din ce in ce mai frumoasa macar sufleteste,si mai inteleapta
6.un nepot, nepoata sanatoasa
7.sa am langa mine numai prieteni adevarati
8.Sa ma indragostesc de un barbat fidel care s ama iubeasca doar pe mine
9.sa castig o suma mare la loto si sa plec din tara cu banii si cu tipul fidel
10.Sa am o ferma cu multi cai

2 răspunsuri

  1. Am niste vise noi!!!!!!!! 😀
    Pot? Pot? Pot?

    – sa ma las de fumat
    – sa merg mai mult cu bicicleta
    – sa reusesc sa plec in internship in alta tara prin intermediul programului in care m-am inscris acum
    – sa predau si sa le spun elevilor lucruri care sa ii influenteze pozitiv in viata
    – sa lucrez intr-o asociatie antidrog

    Gata!
    Sunt frumoase, asa-i?

    Marci

Lasă un răspuns

