Wishlist Project Day 22

Am pierdut sirul zilelor de cand am inceput proiectul cu dorinte, uitasem numaratoarea. Cineva s-ar fi bucurat acum:D.

Mai sunt cateva zile pana se termina prima parte, asa ca mai aveti doar putin timp daca vreti sa impartasiti dorinte, insa o viata intreaga sa continuati sa visati si tot o viata sa va indepliniti visele.

1.Sa imi iau motocicleta
2.sa imi cumpar o casa cu banii jos (fara credite)
3.vreau sa fiu pe scena cantand din inima cantece frumoase
4.sa merg mai mult cu bicicleta
5….AND the most important: Catalin to love me forever
6.sa am o fotografie de la nunta mea
7.sanatate
8.o saptamana vacanta in florida
9.sa primesc intr-o zi un cadou, ceva ce imi doresc, ceva banal, de la o persoana care nu-mi este foarte apropiata, de la care nu m-as astepta sa fi retinut ca vreau respectivul lucru
10.sa sar din avion

Lasă un răspuns

