Wishlist Project Day 23

Putine au fost zilele in care nu am fost intrebata diverse despre „dorintele mele”: de ce am atat de multe dorinte, de ce am in fiecare zi un vis despre un barbat, de ce sunt atat de contradictorii multe dintre ele. Simplu: pentru ca nu sunt ale mele, ci ale voastre.

Desi nu se regasesc in comentarii, discutii pe marginea dorintelor nu au lipsit. Dar despre asta dupa cele 30 de zile de vise.

Zecele de astazi:

1.sa predau si sa le spun elevilor lucruri care sa ii influenteze pozitiv in viata
2.sa slabesc 10 kg anul asta
3.sa vizitez franta de sud
4.sa am parul lung, blond, dar sanatos
5.sa am 2 copii(alexandru si teodora)
6.sa am o gradina mare plina cu trandafiri
7.sa fac facultatea de compozitie muzicala
8. sa sar cu coarda
9. Sa nu mor niciodata……….offf ce n-as sa traiesc o vesnicie …”tinerete fara batranete”!
10.sa scot cateva poze si sa le pun intr-un album

Lasă un răspuns

