Wishlist Project Day 25

Incep sa se intample lucruri, sa ma intrebati unii despre dorintele altora. De exemplu, una dintre persoanele care vrea sa zboare cu balonul ar vrea sa vorbeasca cu cealalta persoana care isi doreste acelasi lucru pentru a zbura impreuna. Cineva este interesat de programul de internship despre care altcineva vorbea. So, let’s see what I can do about it, nu de alta dar nu-mi amintesc intotdeauna cine ce mi-a scris pentru ca ideea era sa fie necunoscuti autorii asa ca nu mi-am notat nici eu, ramane de vazut ce am retinut.

Vineri, zece:

1.o vacanta in maldive
2.sa invat sa joc tenis
3.sa ma las de fumat
4.sa dansez la nunta pe La vie en rose valsul de inceput
5.sa termin casa visurilor mele.
6.sa lucrez intr-un mediu unde se vb spaniola
7.sa fiu ceruta de sotie la Paris
8.sa primesc alte casti pt ipod
9.Mi-as dori sa fim mai buni….mai calmi,sa ne bucuram ami mult de viata !
10.Sa vad macar odata Pamantul din spatiu si sa „zbor” in gravitatie 0

Lasă un răspuns

