Despre oameni frumosi, hipermarketuri si dimineti insorite

Intotdeauna merg cu placere la cumparaturi in hypermarketuri. Imi place mai ales sa merg singura, sa ma pot uita la toate raioanele fara sa ma grabeasca cineva, chiar daca nu am ceva de cumparat de pe unele rafturi.

Intr-una din aventurile mele la cumparaturi mi-am luat o lenjerie de pat pentru ca era atat de frumoasa incat n-am putut rezista si o perna mica pentru ca era ieftina si colorata. La casa s-a dovedit ca produsele erau chiar mai ieftine decat la raft, desi sigur nu am gresit cand m-am uitat pentru ca am comparat codurile la raft.

Aseara m-a rugat mama sa merg cu ea la cumparaturi. Ca de obicei nu m-am putut abtine sa nu-mi iau si eu ceva pentru mine. La coada la casa, de plictiseala am ajuns din nou la raionul de pernite si mi-a atras atentia una cu un soare pe ea. M-am gandit ca mi-ar placea ca in fiecare dimineata cand ma trezesc sa fie soare. Numai ca la casa aparatul nu citea codul de bare. Doamna de la casa a incercat sa introduca codul dar fara succes. Dupa ce a mai scanat doua produse, a aruncat si perna in cosul de cumparaturi, facandu-mi-o astfel cadou. Ultimul produs era un prosop portocaliu ales de mine dintre multe alte prosoape al carui cod de bare iar nu era citit de aparatul buclucas. Din fericire, urmatorul client avea si el prosoape asa ca doamna a luat un prosop de la el si l-a scanat, desi mama i-a atras atentia ca nu sunt la fel si nu au acelasi pret. Casiera insa stia asta, pentru ca a facut un comentariu gen “daca dai, Dumnezeu iti da”, a zambit, mama a platit si asta a fost.

Si uite asa am plecat acasa cu o perna cadou si cu un prosop achizitionat la 6 lei in loc de 15.

2 răspunsuri

  1. vreau sa imi fac si eu cumparaturile unde ti le faci tu. imi zici unde sa ma duc? 🙂

Lasă un răspuns

