Cat de greu e sa spui „multumesc”…

Eu gresesc. De multe ori. Ca noi toti. Gresesc mai ales pentru ca nu ma pun pe mine si interesul meu niciodata pe primul loc. Ma gandesc sa fie bine pentru toti, dar mai ales am in vedere cand fac ceva sa nu-I ranesc pe cei din jur.Din aceasta cauza de multe ori nu ajung acolo unde vreau pentru ca nu-mi place sa calc oamenii nu pe cap, dar nici macar pe degetul mic de la picior. Dar mi se pare normal mai ales cand e vorba de persoane pe care le consider apropiate.

Ceea ce ma deranjeaza pe mine este nerecunostinta si cei care care uita sa spuna multumesc, cei care au impresia ca totul li se cuvine si ca tu nu ai altceva mai bun de facut decat sa le stai la picioare oricand au nevoie de ajutor. Apoi cand totul s-a rezolvat, cand proiectul e gata, cand nu mai sunt panicati si in criza de timp au impresia ca au facut totul singuri si ca nu trebuie sa multumeasca nimanui, meritul fiind al lor in totalitate.

Iar pentru asta nu-I invinovatesc pe cei care sunt asa, ei sunt cei care ajung sus in societatea noastra. Ma invinovatesc doar pe mine ca nu pot fi altfel. Uneori. Pentru ca eu am constiinta impacata ca n-am gresit fata de nimeni, ca nu datorez nimic nimanui.

Presupun ca multi dintre voi se regasesc de-o parte sau de alta in cele de mai sus in viata de zi cu zi. Daca sunteti ca min, eu nu va pot sfatui sa va schimbati pentru ca nu stiu daca se poate. Daca va regasiti de cealalta parte a baricadei, incercati sa le multumiti celor care sunt alaturi de voi la nevoie si va ajuta, nu e greu sa spui multumesc, iar oamenii apreciaza mult.

3 răspunsuri

  1. Trebuie sa invatam sa mai zicem si „NU”. Cand chiar nu se poate, cand chiar nu putem si nu vrem, e dreptul nostru.

  2. vai dar ce nervoasa l-ai scris… 🙂
    cine te-a suparat? zi-l sa-l ocaram in public

Lasă un răspuns

