Wishlist Project Day 26

Ne apropiem de final cu impartasirea dorintelor voastre. Mie as putea spune ca mi s-a mai implinit una. Intr-una din serile trecute am simtit brusc o stare de bine, o bucurie fara sa am vreun motiv real. Poate de atunci mi se trage. Ganditi-va la lucrurile bune din viata voastra si bucurati-va de fiecare momentel, credeti in voi si in dorintele voastre, faceti tot posibilul sa se implineasca.

Weekend placut cu 10 dorinte in bagaj:

1.sa imi fac un tatuaj in memoria tatalui meu
2.sa dau examenul final la inceputul lui 2010 si sa fac o lucrare buna
3.Sa privim rasaritul de soare imbratisati pe o stanca
4.vreau sa termin casa la care visez
5.sa stau o luna la mare si sa uit de tot
6.sa fac turul romaniei ,cu trenul in doua luni, cu o persoana draga si cu 2 milioane in buzunar.
7.Sa fac Sky Diving
8.sa am in doi ani propriul meu cabinet de psihoterapie si fitoterapie
9.sa merg in brazilia
10.sa invat sa cant la pian

Lasă un răspuns

