Wishlist Project Day 27

Pentru ca Wishlistul de apropie de final va propun sa revizuiti dorintele din toate zilele si sa va dati cu parerea care au fost cele mai interesante, cele mai neasteptate, cele mai amuzante, cele mai cum vreti voi. Ca sa dau eu tonul, tot din parerile voastre :p va spun ca pana acum cea mai comentata a fost „sa inot goala”.
Astept comentarii si propuneri.

Pana atunci sar cu inca 10 dorinte:

1.sa sar cu parasuta
2.sa mai ajung inca o data pe anul asta in Irlanda, preferabil in toamna
3.eu imi doresc sa fim sanatosi cu totii,si sa am o casa micuta si cocheta,cel putin un copil si sa vad cat mai multe locuri din lume(bali de ex.)
4.sa il iau de mana si sa simta ca ii ating si completez sufletul
5.Sa am doi caini. Un doberman si un chow chow
6.sa merg pe insula la anu’
7.sa fiu colega de breasla cu cine a zis ca vrea sa fie redactor la o revista pentru femei
8.sa cantam „mas que nada”
– promit ca facem data viitoare
9.sa cunosc un om special
10.sa merg la cinema mai des

Lasă un răspuns

