Wishlist Project Day 28

Mai sunt doar 3 zile de dorinte cu tot cu cea de azi. Si pentru ca eu inca mai primesc dorinte de la voi, in aceste 3 zile ma abat din nou de la regula de 10 dorinte. Astept comentariile voastre si propunerile despre cele mai interesante vise pe care le-ati citit in cele peste 300 postate de vreo luna incoace.

1.sa invat sa cant la pian
2.vreau sa merg cu gondola in venetia
3.Sa fac  Bungee jumping
4.ca prietenul meu sa fie cel ales si sa pot imbatrani fericita alaturi de el.
5.sa vizitez toata Romania
6.sa vizitez amsterdam
7.sa invat editare foto si video
8.sa am mereu prietenii dragi langa mine
9.sa am o casa pe malul marii
10.Sa iau LSD
11.Imi doresc sa fiu totul intr-un infinit Sau nimeni intr-un nimic
12.sa ajung macar o data in viata pe o insula exotica
13.sa sar cu parasuta si cu coarda elastica

Lasă un răspuns

