Am un batran. Ce fac cu el?

Am citit in Adevarul un articol( pe care il gasiti aici) si pe bune ca nu ma prind.

Zic ei ca batranii(de la tara) pot ajunge mai usor la Bucuresti pentru ca au concediu copiii lor. Pana aici am inteles. Ii aduc in Bucuresti, apoi ii duc repede la spital, ii abandoneaza acolo, scapa de ei pentru ca vor sa se bucure de concediu, iar medicii nu-i pot refuza pentru ca orice batran sufera de ceva. De aici nu mai pricep. Sa vedem: avem un batran care sufera de ceva, nu grav, are o chestie ca toti batranii, ia pastile se trateaza. Batranul meu sta singur la tara, are grija singur de el, se descurca intr-un fel sau altul, eu il mai vizitez in weekend sau din cand in cand. Si atunci de ce sa-mi iau eu batranul de la tara, din mediul lui unde isi vede linistit de viata lui si sa-l aduc in caldura din Bucuresti, sa-l abandonez intr-un spital plin, intr-un mediu in care probabil nu s-ar simti bine, unde oricum medicii sunt prea ocupati cu cazuri mult mai grave sau plecati si ei prin concedii.

Daca eu in mod normal nu ma ocup de el, eu fiind la oras si el la sat, de ce sa-l mut de acolo cand plec in concediu? Cu ce ma incurca?

Ca nu e ca si cand ti-ai lasa animalul de companie la vecini sa-l hraneasca cand pleci in vacanta.

Sau poate n-am inteles eu esenta articolului.

Un răspuns

  1. Tinerii din ziua de azi sunt greeeeu de inteles. Dar pana la urma si un batran poate fi considerat „un tanar” dat fiind ca spiritul tineretii il are in suflet..:))
    Cum spunea un nene: traim in Romania si asta (chiar) ne ocupa tot timpul 😛

Lasă un răspuns

