Wishlist Project Day 29

Penultima zi de dorinte. Va insir mai multe vise decat ieri, pentru ca inca le mai primesc de la voi.

1.sa imi indeplinesc cele 9 dorinte
2.sa vad Marele Canion
3.sa fac un curs de fotografie sau o scoala de arte
4.sa ma bucur de viata langa iubita
5.sa cant mai des
6.Sa vizitez America de Sud
7.sa sar cu parasuta
8.sa fac dragoste pe malul marii cand soarele apune.
9.sa vizitez cat mai multe tari straine
10.sa imi schimb laptopul cu un Sony Vaio
11.sa fiu o femeie independenta sa nu depind de nimeni
12.sa fac turul Europei cu motorul
13.sa am o expozitie
14.sa stau pe plaja in Mallorca cu o margherita in mana
15.sa fac inconjurul lumii.
16.sa fac bungee de pe Vidraru
17.fericire si sanatate ca restul vin de la sine daca vrem
18.mi-as dorii ca, copilul meu sa imi mosteneasca ochii mei verzi-albastri
19.Imi doresc sa am din nou 57kg
20.sa merg la „gura portitei”

Lasă un răspuns

