Atentie! Energia pozitiva se transmite

M-am intalnit astazi cu o veche prietena cu care nu ma mai vazusem de un car de ani. Sigur ca asta nu s-a intamplat din initiativa vreuneia dintre noi, ci pur si simplu dintr-o intamplare fericita.

Desi nu am vorbit despre cele mai minunate lucruri din viata noastra, ba dimpotriva, mai mult despre intamplarile triste(nu, nu despre fostii iubiti) am ajuns acasa incarcata de energie pozitiva.

Sper ca si maine cand ma trezesc sa fiu la fel de bine dispusa cum sunt acum si sa-mi folosesc aceasta energie intr-un scop constructiv.

2 răspunsuri

  1. Suntem asa cum ne gandim noi sa fim. 🙂

  2. Eu cred in transmiterea energiei pozitive sau a celei negative, de catre unele persoane. Mi se intampla des, cu soacra mea. Ea, este persoana care imi transmite prin atitudinea ei de femeie „victima a societatii”, o stare de indispozitie si tristete. In urma unei intalniri cu ea, am mari dureri de cap.Deci in acest caz , automat eu am fost victima unui furt de energie pozitiva .In polul opus, am in randul prietenilor mei,persoane care raspandesc lumina si care ma electrizeaza cu veselie si binedispozitie.

Lasă un răspuns

