Despre anotimpuri

Desi suntem abia la mijlocul lui august si e mare caldura, ceva ma face sa ma gandesc la toamna ce va urma, rememorand momentele frumoase ce au fost, sperand sa mai ajung in cateva locuri minunate pana la sfarsitul lui septembrie. Si uite asa am ajuns sa imi pun problema ce inseamna pentru mine fiecare anotimp.

Primavara mi-a placut intotdeauna ca este vesela si optimista ca mine, ca doar nu degeaba sunt nascuta primavara, anotimpul care te face sa zambesti.Primavera ne pregatim pentru nebunia verii, cand zambetul se transforma in hohote de ras si libertate. Alina Marin

Toamna imi place doar la inceput. Acea vara tarzie, melancolica, zilele in care te minunezi de caramiziul frunzelor amintindu-mi cele mai frumoase momente ale verii abia trecute. Toamna am sentimente amestecate de confuzie, tristete, nesiguranta.

Iar iarna, iarna e sentimentul de protectie al parintilor din copilarie si nu numai. Iarna e mai usor sa te ascunzi, sa-ti ascunzi sentimentele sub fular.

3 răspunsuri

  1. […] parerea mea despre toamna am mai scris aici si nu vreau sa ma repet. Astazi am primit confirmarea ca nu mai e cale de intoarcere, ca toamna s-a […]

Lasă un răspuns

