Rasetele de dincolo de perete

Pana nu demult o data pe saptamana casa se umplea de galagie in weekend sau intr-o zi obisnuita a saptamanii dupa 6 seara cand veneau ai mei de la serviciu. Apareau bunicii, apoi matusa, cea mai vorbareata dintre toti si incepea harmalaia. Ei in sufragerie, eu doar trecator pe acolo, mai mult la mine in camera, oricum le auzeam distractia chiar si cu usile inchise.

A trecut ceva vreme de cand le auzeam vocile si rasetele amestecate prin pereti. Pana astazi. M-am bucurat mult cand l-am vazut pe tataie la usa. Apoi a aparut si mama si au inceput discutiile. Am stat doar un pic cu ei, apoi ca de obicei m-am retras la mine si ma bucuram doar sa le aud glasurile si sa incerc sa le disting vocile ca de obicei.

Like old times, almost. I could almost hear her voice, too.

Lasă un răspuns

