Wishlist Project – DAY 30

Am ajuns si in ultima zi de dorinte. Ultima zi a acestei etape, pentru ca vise are fiecare mereu. Nu renuntati niciodata la ceea ce va doriti.
Astazi am pentru voi o lista mai mare ca niciodata. Nu stiu de ce multi mi-au scris abia acum la sfarsit. Poate ca pe principiul lasa ca mai am timp au amanat sau poate cum zicea cineva – nu vreau sa-mi amestesc prea tare dorintele printre ale celorlalti. Nu-ti face griji, visul tau te va gasi oriunde ar fi, oriunde ai fi.

1.vacanta in fiji
2.sa sar cu parasuta/ sa fac bungee jumping sau scuba diving
3.Sa fiu mereu indragostita,sa iubesc si sa fiu iubita….
4.Sa apuc sa vizitez cel putin jumatate din locurile pe care doresc sa le vad in viata asta
5.sa mergem iar in Anglia in aceeasi perioada, sa repetam experienta, dar de data asta sa fie totul de 2 ori (cel putin): sa stam cel putin 2 zile, sa vedem cel putin 2 musicaluri sa ne reintalnim cu cel putin 2 amici din collaborate
6.sa-mi iau un Harley
7.sa imi ajunga banii de la un salar la altul
8.sa fiu un sot si un tata bun
9.sa am cat mai multi prieteni
10. Sa sar cu parasuta
11. Sa plec cu motoru prin Lume
12.sa merg la carnavalul de la Rio
13.Amsterdam(prietenii stiu de ce)
14.sa am un baietel sanatos
15.sa fiu la fel de pefectionist in tot ce lucrez
16. sa fac bungee de pe Vidraru
17.sa emigrez in Bora Bora / Jamaica / Hawai sau o insula de genul asta
18.sa ma reapuc de cursurile de spaniola
19.sa cunosc lume frumoasa
20.Mi-as dori ca din micutul portofel sa nu se termine niciodata „resursele”…un fel de sac fara fund
21.sa locuiesc prin strainataturi
22.sa lucrez intr-o asociatie antidrog
23. sa am propiul meu bar pe plaja
24.sa fac surf
25.sa am un delfin undeva cu care sa pot comunica, cu care sa ma joc si sa inot
26.sa am mai multe zile de concediu de odihna pe an
27.sa am o casuta mica pd malul unei mari
28.sa am propriul meu magazinas cu accesorii si hainute facute de mine
29. sa urc pe Everes
30.sa vizitez cat mai multe tari
31.sa fiu sanatos sa fac tot ce mi-am propus
32.sa simt sub picioare nisipul fierbinte din desertul Sahara
33. imi doresc sa nu fie penultima zi de dorinte,pentru ca dorinte sunt la infinit..cel putin la mine zece pe minut…

In speranta ca n-am uitat sa adaug vreo dorinta, va multumesc ca v-ati implicat si va astept maine pe blog sa tragem cateva concluzii.

Lasă un răspuns

