Despre schimbare si culori

Cu greu m-am despartit de vechea mea tema de blog. Avea culori calde si desi era doar una dintre temele obisnuite de wordpress imi era aproape, poate datorita fontul textului, poate culorile, habar nu am, nici nu conteaza prea tare.

Cu ocazia sfasitului proiectului Wishlist am simtit nevoia sa fac o schimbare…ca sa fie mai usoara despartirea de un proiect drag – stiti cum se spune ca trebuie sa faci cand te desparti de cineva: te tunzi, iti cumperi o rochie, faci o schimbare, asa si eu dupa Wishlist.

Am vrut o tema pe 3 coloane, dar mai ales vroiam ceva cu albastru. Dupa ce mi-am ales tema care avea albastru in header am descoperit ca il pot personaliza asa ca am ales o poza reprezentativa, zic eu, un autoportret facut vara asta in gradina la tara. Mi-am asortat textul din titlu cu palaria si ce mai era portocaliu pe acolo si am avut noroc sa fie si alte chestii verzi care sa se potriveasca cu verdele din poza mea. Iar in final a ramas foarte putin albastru.

Albastru e destul, dar despre asta cu alta ocazie mai pe larg.

Un răspuns

  1. textul portocaliu trebuie „portocalit” mai mult 🙂

Lasă un răspuns

