Amintiri de vara trecuta

Vremea ploioasa mi-a adus aminte de 10 zile frumoase de august petrecute anul trecut in Marea Britanie alaturi de oameni minunati.

Mi-e dor de clopotelul lui Tadas care dadea trezirea in fiecare dimineata, de diminetile mohorate in care cu greu ajungeam la micul dejun(a real English breakfast) dupa foarte putinele ore de somn dormite in fiecare noapte, mi-e dor de workshopurile matinale la care toti dormeam pe noi si asteptam sa se termine cat mai repede pentru a ne apuca de ceea ce ne placea noua cel mai mult – muzica.

Imi lipsesc parca sunetul flautului lituaniencei care era aproape nelipsit din fiecare piesa, Phillippe care m-a invatat sa cant rap in franceza, piesa lui Marlon si a lui Betty despre oamenii cu dizabilitati, toate serile din Green Park care se terminau dimineata.

Si apoi mi-e dor de mutarea in Londra in campusul Goldsmiths, de jamm sessionul din bucatarie, de seara de club cu fetele, de rom cu cola, carnavalul de la Notting Hill, de momentul „Sweet home Alabama – tube version” de cand ne intorceam de la concert si multe alte momente pe care le pastrez doar pentru mine. Un singur lucru nu mi-a placut: dimineata in care a trebuit sa plecam.

Un răspuns

  1. rap in franceza? wow, vreau sa vad asta.
    o sa am vreodata ocazia? 🙂

Lasă un răspuns

