Dor

just_like_heaven
Mi-e dor de marea mea.
Mi-e dor de o plaja linistita de iunie sau septembrie, nu foarte aglomerata.
Mi-e dor de cafea pe plaja, de lenevit toata ziua pe cearceaf chiar si la orele cand nu ar trebui(sub umbrela, sa zicem) racorindu-ma cu un Breezer, de preferat de lamaie, dar nu obligatoriu.
Mi-e dor de serile in care mi se pare mai frig decat e pentru ca am stat prea mult la soare.
Mi-e dor de zgomotul valurilor noaptea.
Mi-e dor de noptile nedormite si de diminetile cand abia dupa rasarit observi cat de murdara e plaja, de soarele nerabdator care imediat ce a aparut sus pe cer ma face sa renunt la multele straturi de haine si sa fiu din nou pe cearceaf pregatita pentru o noua zi de lenevit.
Mi-e dor pentru ca am parasit plaja stiind ca talpile mele vor simti din nou nisipul dar nu a fost asa si nu mi-am luat nici la revedere cum se cuvine si nici nu mi-am pus in bagaj doza de mare pentru un an intreg.

3 răspunsuri

  1. Nu-i chiar asa de grav. Se mai poate o excursie pana la mare pentru „La revedere” asa cum se cuvine. Chiar, cum se cuvine?

  2. e minunat. m-ai bagat in atmosfera, m-ai facut nostalgic si m-ai intristat dar iti multumesc.

Lasă un răspuns

