Am primit toamna prin posta

Dupa o zi de octombrie ploioasa, dupa o zi pe care am petrecut-o in casa pana pe seara cand am iesit din barlog doar pentru ca trebuia, dupa o zi in care buna dispozitie nu mi-a fost prietena, am primit un zambet.

Despre ce inseamna toamna pentru mine am mai scris aici si nu vreau sa ma repet.
Cu tristete, dupa o zi mohorata am acceptat, intr-un final, ca nu mai este cale de intoarcere, ca va mai trece un an pana va fi iar vara, ca toamna s-a instalat. Si pentru ca picurii din geam si cerul innorat nu ma convinsesera pe deplin, confirmarea a venit la ceas de seara intr-un plic.

Toamna a venit la mine prin posta, m-a asteptat cuminte in cutia de scrisori si mi-a demonstrat ca ma insel. M-a intampinat cu mirosu-i caracteristic, ca apoi sa-mi zambeasca din plic frunze caramizii si partial uscate, castane si ghinde, amintindu-mi doar cateva motive pentru care toamna este frumoasa.

Multumesc!

toamna

Un răspuns

  1. Adevaratele bucurii se nasc din lucruri marunte. 🙂

Lasă un răspuns

