Gustul diminetilor copilariei

Repetitia de aseara de la club s-a desfasurat in noctura. Intr-o pauza de tigara, cand stomacurile noastre au inceput sa se certe cu noi, s-a deschis discutia despre preparatele culinare pe care fiecare le avea pe acasa.

Cum s-a ajuns la discutia despre ou fiert cu sare amestecat cu miez de paine nu mai tin minte, insa a fost primul lucru pe care mi l-am facut de dimineata, ca in copilarie cand aproape fiecare zi incepea asa. Intre timp alte gusturi ale copilariei m-au invadat:

mar ras cu zahar si biscuiti(da, cand eram mici, mici, dar nici cand am mai crescut nu refuzam aceasta delicatesa)Biscuiti Populari
paine cu unt(unt adevarat nu margarina) si sare
biscuti populari cu unt si gem sau miere

Toate astea cu o cana mare de lapte sau ceai, si mama sau bunica, dupa caz, rugandu-ma sa mananc tot.

Sursa foto

4 răspunsuri

  1. Numai delicatese…:) ce pofta mi-ai facut de mere rase cu biscuiti…:)
    sanatate…

  2. citesc pagina asta si sunt automat transportata in fata televizorului, intr-o sambata dimineatza intr-un trecut la care ar trebui sa ma gandesc mai des…desenele de la ora 8 de pe tvr 1 sunt singura optiune. Cana cu ceai si gemul de prune sau caise (in zile deosebite,de gutui sau visine) sunt nelipsite. Dar ce imi aduce cel mai mult aminte de copilarie (culinar vbind)este painea cu ou prajita… apoi data prin zahar … asta trebuie sa fie:) nu stiu daca la bucuresti se manca asta… da’ la Macin nu lipsea nici din pachetel :))))
    PS. Alunitza RULEEEEEEEZZZZ :p

  3. alinutza,ce rau imi pare ca au trecut vremurile alea…dar ma bucur ca mi-ai adus aminte de ele,chiar am citit articolul tau si m-am bucurat,parca m-am transpus la bunica in pat,intr-o zi de iarna,cand trebuia sa mananc cana de ceai cu gem si sa plec la scoala dupa aceea!!te pup si te iubim mult!asteptam in continuare articole asa frumoase!

Lasă un răspuns

