A Little Help From My Friends

Nu suntem nici la MTV, nici la vreo decernare de premii(din pacate), pur simplu am simtit nevoia sa le multumesc prietenilor mei pe aceasta cale. Nu o sa le dau nume pentru ca s-ar putea sa omit pe careva si nu vreau apoi sa-mi iau bobarnace sau sa mi se reproseze ca n-am mentionat pe cineva.

Vreau sa-mi cer scuze mai intai celor pe care i-am deranjat intr-un fel sau altul, celor pe care i-am uitat si i-am ignorat in ultima perioada, celor pe care i-am repezit uneori in vreo discutie, vreau sa le multumesc tuturor celor care m-au suportat in ultimele aproape 2 luni, tuturor celor care nu s-au suparat pentru ca nu mi-am facut timp sa ma vad cu ei, celor care m-au sustinut, mi-au ridicat moralul cand aveam nevoie, tuturor celor care sunt mereu langa mine, prietenilor alaturi de care zilele sunt mai frumoase.

O piesa pentru voi dragilor, intr-o varianta un pic mai altfel decat clasica celor de la Beatles – With a little help from my friends

3 răspunsuri

  1. speechless 🙂 cum canta baiatul asta…

  2. fantastic…m-am racorit pe ziua de azi….asa ceva sa tot asculti….te pup

  3. Love uuuu

Lasă un răspuns

