M-am intors din gradina cu avionul particular

Cristina found a sad Ugly Duckling on their farm. Oh no!
Andreea just hit the big time by upgrading to a Plantation in FarmVille!
Mihai is looking for a neighbor in Happy Aquarium!
Catalina is now the Lord of Linguini in Cafe World!
Dan advanced to level 42 in Pirates

Nu mi-a placut niciodata sa ma joc pe calculator, pentru ca stiu ca daca ma prinde voi pierde timpul aiurea. Asa ca atunci cand au aparut Farmville si Mafia Wars am ignorat invitatiile tuturor prietenilor de a ma juca, ba chiar am optat sa ascund aplicatiile pentru ca pagina de new feeds de pe facebook era plina de aceste updateuri. Au aparut apoi Fashion Wars, Cafe World, Happy Aquarium, Pet Society si lista poate continua.

Acum ceva vreme insa, stand la un gratar cu prietenii, m-am lasat convinsa sa ma implic in razboiul fashionistelor, unde puteam merge la evenimente, castigam popularitate si bani, cu care apoi imi cumparam proprietati, vile cu piscine, hoteluri in Vegas, masini si avioane particulare. Puteam chiar sa ma lupt cu dive. Pe una am invins-o cu un rimel. Si acum ma intreb daca i l-am bagat in ochi sau a fost impresionata de calitatea rimelului. Am cumparat atatea proprietati incat m-am plictisit de joc, pentru ca acum banii veneau singuri.

Am zis apoi sa incerc FarmVille „sa vad cum e”. Si m-a prins si asta. Prietenii au inceput sa ma roage sa le dau add prietenilor lor ca sa fim vecini de ferma. De curand am reusit, in sfarsit, sa-mi iau casa. Aratul insa devine din ce in ce mai obositor. Am prea mult pamant, iar tractorul nu ma ajuta decat foarte putin, pentru ca nu am mereu bani sa fac plinul. In curand, cu tristete, imi voi abandona ferma. Ce se va intampla oare cu vacutele pe care le-am salvat, vacutele care dau lapte de capsuni si de ciocolata? Cred ca le voi vinde pe toate sa nu sufere. Sau nu, o sa las si animalele, se va gasi vreun vecin dragut sa treaca sa aiba grija de ele din cand in cand, sa-mi curete ferma de buruieni si sa alunge animalele nepoftite. Am ajuns la nivelul RockStar Farmer. Ma opresc aici, dar mai fac un joc sa-mi las ferma in ordine.

Lasă un răspuns

