4.1

Mi se terminase cerneala si mi-a dat stiloul lui preferat sa scriu la lucrare. A doua zi i-am dat sandwichul meu ca in reclama de la televizor. Eu stateam in banca treia pe randul de la perete, el intr-a doua pe randul de la geam. Doamna il certa mereu ca se tot intorcea sa se uite la mine, dar ea nu stia asta. Eu ii zambeam. In vacanta m-am gandit tot timpul la el, abia asteptam sa incepem clasa a doua.

In prima zi de scoala m-a luat de mana si m-am emotionat un pic. Apoi ne tineam de mana in fiecare zi in pauza, iar uneori in timpul orelor de citire nu puteam sa-mi iau ochii de la el cand citea, observand cum urmareste cu mana randul pe care il citea, asteptand sa vina pauza sa ne tinem iar de mana. In semestrul doi cand doamna ne-a dus in excursie a rupt de pe munte o floare pentru mine. Acum stia si doamna. La banchet am spus o poezie pe care i-am dedicat-o lui, cand recitam ma uitam la el si el la mine. A fost romantic. Parintii au aplaudat, am spus frumos poezia. Cand s-a terminat banchetul a venit la mama si a intrebat-o daca ma lasa in vacanta sa ne plimbam in fiecare zi prin parc. Cred ca nu prea a vrut ca s-a strambat putin la inceput, dar a vazut ca m-am intristat si pana la urma a zis ca ma lasa. Si asa ne-am plimbat toata vara.

In clasa a treia i-am zis ca vreau sa se mute cu mine in banca, asa nu-l mai certa nici doamna. N-a vrut. A zis ca s-a obisnuit cu colegul de banca si ca daca se muta cu mine nu mai poate face contructii din lego la lucru manual, ca eu sunt fata, nu inteleg si o sa ne plictisim amandoi. M-am suparat. Poate sa construiasca ce vrea el, in timp ce eu crosetez, vroiam doar sa stam in aceeasi banca, sa ne tinem de mana si in timpul orelor cand nu ne vede doamna. N-am vorbit cu el o zi. Apoi a venit la usa sa ma cheme afara si l-am iertat. Am invatat si eu sa construiesc chestii din lego. I-am zis ca acum se poate juca si cu mine cu lego cum face cu colegul lui, numai sa se mute cu mine in banca. Dar tot nu a vrut, ca el vede mai bine de acolo de unde sta. Nici eu nu vreau sa ma mut in banca aia. M-am obisnuit aici, si oricum, eu am invatat sa contruiesc, poate si el sa faca un sacrificiu. Pentru olimpiade ne-am pregatit impreuna. Ne-am dus si la matematica si la romana. Mie imi placeau amandoua. Lui nu-i placea matematica, invata mai mult de dragul meu. Mi-a scris si o poezie. Nu a luat mai departe la matematica. M-am suparat pe el ca nu si-a dat silinta.

Intr-a patra trebuia sa ne hotaram la ce clasa speciala vrem sa fim dintr-a cincea. La el a fost simplu. Eu aveam de ales, imi placeau si romana si matematica, as fi mers la romana mai mult ca sa fiu in aceeasi clasa cu el, gramatica imi placea, dar ma plictiseam ingrozitor cand trebuia sa facem compuneri; matematica mi se parea oricum mai interesanta. Tata a zis sa aleg matematica. Eu tot nu stiam ce sa fac, ca doar nu se ducea tata la scoala in locul meu. Intre timp, tot nu ne-am mutat in aceeasi banca, eu am renuntat la un moment dat, iar cand el mi-a zis ca vrea, n-am mai vrut eu. Colega mea si-a luat un super joc care se joaca in doi. E genial.

Au trecut patru ani, si nu stam in aceeasi banca, nici macar nu ne mai plac aceleasi materii.Totusi, eu inca ii dau mancarea mea, el imi scrie poezii frumoase, s-a apucat si de pictat(nu il inteleg, dar daca lui ii place), ne plimbam prin parc tinandu-ne de mana cu aceleasi zambete ca la inceput.Am crescut, nimic nu s-a schimbat, dar totul e altfel. Pe urmatoarea alee a parcului, la urmatoarea rascruce, ii dau drumul la mana si ma indrept spre clasa de mate sau il tin strans si invatam impreuna ca mai demult si la mate si la romana?

7 răspunsuri

  1. 🙂 ce reprezinta titlul?

  2. Imi place cum vezi lucrurile …..

  3. Foarte frumos…

  4. hehehe ce romantic:)…

  5. da… intr-adevar , romantic 🙂
    I wish you good luck!

Lasă un răspuns

