Nopti albe de live la Tribute Club si ultima zi de octombrie

Saptamana trecuta aproape m-am mutat la Tribute. Adica din cele 7 zile ale saptamanii, cinci seri am semnat condica in club. E adevarat ca in trei din cele cinci am cantat impreuna cu Asha si Tribute Girls, insa cu siguranta as fi fost acolo si daca nu trebuia sa fiu prezenta la datorie. De ce?

Nicu Patoi si Berti Barbera
Pai, miercuri am avut parte de un concert minunat cu Berti Barbera si Nicu Patoi. Pe baieti i-am mai vazut in duet si mi-au placut intotdeauna, asa ca nu i-as fi ratat nici de data aceasta.Concertul de miercuri a fost de mare exceptie, sunetul impecabil, iar piesele bine alese.

Joi seara, la petrecerea organizata de Tribute impreuna cu Jack Daniels, trupa britanica Complete Beatles ne-a oferit un extraordinar, cum altfel, tribut Beatles. Baietii s-au prezentat la patru ace in maniera Beatles – costume, incaltaminte, tunsori, atitudine si aranjament pe scena. Daca inchideai ochii ai fi putut crede ca te-ai intors in timp.Complete Beatles

Vineri seara a fost randul nostru sa incalzim atmosfera, sa pregatim publicul pentru Nightlosers. Iar dupa ce ne-am terminat treaba, am coborat in public si am dansat pana dimineata pe muzica colegilor de la Nightlosers.Nightlosers

Asa cum se anunta, sambata clubul a fost din nou plin si dornic de muzica live, in asteptarea trupei Taxi. Noi am cantat din nou in deschidere, insa am continuat cu intretinerea bunei dispozitii si dupa incheierea recitalului lor. Desi toata lumea a cantat din tot sufletul la fiecare piesa Taxi, audienta a fost neobosita si pusa pe distractie pana la terminarea programului, asa cum ii sta bine omului venit in club.Taxi

Duminica a fost iar seara de live cu Asha si Tribute Girls, pentru ca da, la Tribute e muuult live. Mereu. Duminica a fost misto. Atat. Cine stie, stie.Asha si Tribute Girls

Pentru ca dupa o saptamana cu nopti albe, ar fi cazul de ceva somn, luni m-am odihnit.

Marti la Tribute a fost seara de jazz cu Hot Club de Bucharest / Cvintet de Jazz.

Aseara a fost Nicu Alifantis, pe care l-am ratat, pentru ca am fost la film. Am vazut Amintiri din epoca de aur, partea a doua. A fost ok, dar mai mult mi-a placut prima parte. Aveti aici review-ul.

In seara asta suntem din nou la club. Si maine si duminica. Maine seara, vor canta si cei de laMandinga. Eu una, abia astept. Sambata, e randul lui Horia Brenciu sa se desfasoare pe scena de la Tribute.

Sambata e Halloween si sunt foarte multe petreceri peste tot. Eu nu sunt o fana a evenimentului, si in general a sarbatorilor imprumutate, dar sunt atatea concerte si petreceri la care merita sa merg in seara de 31 octombrie incat nu ma pot hotari. Vreau sa-l vad pe Brenciu, pentru ca nu l-am vazut concertand decat in filmuletele de pe Youtube, as merge si la Publika in Silver Church pentru ca nici pe ei nu i-am vazut prestand, ma tenteaza si petrecerea de la Caminul Cultural. Nu stiu cum sa ma impart. Voi ce faceti sambata?

3 răspunsuri

  1. te asteptam la noi, dară 😀

  2. Tot citesc de cateva zile numai lucruri frumoase despre Tribute. Abia astept sa imi potolesc curiozitatea sambata !
    Si treaba cu abonamentele poate n-ar fi o idee rea, la atata muzica live.. 😀

  3. Social comments and analytics for this post…

    This post was mentioned on Twitter by AlinaMarin: Nopti albe la Tribute Club(pe blog) http://bit.ly/IPdyh

Lasă un răspuns

