Statu-n casa, nu-i acasa

Dintre cele 3 variante de destinatii pentru sambata seara, pentru ca n-am reusit sa ma hotarasc la care sa ma opresc, am ales cea de-a patra varianta: sa stau acasa si sa ma uit la televizor. Ce-i drept, fizic nu ma simteam in stare pentru a treia noapte consecutiva petrecuta in agitatia orasului, stiind ca cea de-a patra va urma negresit.

Asa ca am stat in casa, dar nu acasa. Ancuta, care de altfel imi este si vecina de cartier, a reusit sa ma scoata pentru 8 minute din casa(cat dureaza drumul de la mine la ea), dupa multa munca de convingere (Hai pe la noi! Hai ca vin, dar asa in hainele de casa!). In cele 8 minute am observat ca toata lumea sarbatoreste Helauinul la noi in cartier, o sarbatoare de peste mari si tari, pe care romanii se pricep foarte bine sa o transforme intr-o sarbatoare autentica cu muzica populara data la maxim in parcare. Gratarul nu l-am vazut, dar sigur era pe undeva.

Seara noastra a fost una extrem de placuta, uneori cu lacrimi de la atat de mult ras, cu jocuri faine, asezonate cu pufuleti, chipsi si muzica in surdina. Pe final am vizionat The Village(2004), pe care am vrut sa-l vad cand a aparut, insa comentariile negative m-au facut sa renunt la vremea respectiva. Filmul nu mi s-a parut chiar atat de prost, iar unele imagini sunt chiar faine.

O seara extrem de reusita, multumesc pentru invitatie.

P.S. Soso, ai un pahar in mana?

2 răspunsuri

  1. […] puțin înaintată și nu mai exista dispoziția necesară pentru asta. Lumea a început să vină, Alinuța a fost spontană invitației mele spontane de a ne strânge la un pahar de vin și o vorbă bună, […]

  2. Oricand te asteptam la un pahar de vin bun. :)) Acolo cred ca e secretul 😛
    ps: te-ai cam foit azi noapte in somn….

Lasă un răspuns

