Recomandare carte: Torturati-l pe artist

Soso tocmai o termina de citit, cand am ajuns pe la ei, si m-a intrebat daca ma intereseaza. N-as fi putut sa-l refuz, mai ales ca titlul suna foarte promitator, iar eu mai aveam doar cateva pagini dintr-o alta carte.

M-a captivat inca de la primele randuri, si am citit-o aproape pe nerasuflate. N-as vrea sa dau prea multe detalii, titlul spune destul de multe, va zic doar ca pe prima pagina se tot repeta „Nu vei fi niciodata fericit”. Mie mi-a placut mult, asa ca in final mi-am si cumparat-o.

Scris de Joey Goebel, romanul Torturati-l pe artist face parte din colectia Raftul Denisei de la Humanitas. Daca va grabiti, s-ar putea sa o mai gasiti la oferta de carti din Carrefour cu 9.90lei.

Daca nu v-am convins, poate recenzia de pe Metropotam reuseste.

Un răspuns

  1. Ne bucuram ca ti-a placut. Stai ca mai urmeaza……. 😛

Lasă un răspuns

