Un flashmob, va rog!!!

Am reusit in sfarsit sa-mi citesc mailurile restante de vreo saptamana. Stiri care nu mai sunt stiri, pentru ca sunt deja vechi, legate de 1 decembrie, ziua Romaniei, ziua Protv-ului, jos comunismul, revolutia care a fost, etc.

Nu mai bine ne bucuram de ziua asta de stat acasa ca de o duminica frumoasa, chiar daca vremea nu tine cu noi? Stai acasa, uita-te la un film bun, iesi la o plimbare, mergi la cumparaturi daca ai bani, daca nu fa window shopping – poti astfel sa stabilesti deja ce cadouri vei face de Craciun, pentru ca targurile de sarbatori sunt deschise.

De ce sa ne umplem capul cu prostii astazi in loc sa ne relaxam? Prea multa politica, eu cu cine votez, sa ne amintim revolutia, sa iesim la 6 in strada sa facem un flash mob impotriva psd-ului. Am auzit atat de des cuvantul flashmob in ultima vreme incat ma gandesc ca daca ar fi din nou revolutie, cu siguranta s-ar numi flashmob, ca e la moda.

Eu de exemplu, am alte probleme, mult mai importante. Inca nu-mi vine sa cred ca de peste 10 ani traiesc in minciuna.

Eram clasa a noua cand le-am descoperit, ma intorceam de la liceu, pe ruta obisnuita, prin pasajul ce duce de la Unirii 1 la Unirii 2. Dupa cele multe ore petrecute pe bancile scolii in ziua respectiva, oboseala si foamea ma ajunsesera. Si m-am oprit. Pe ele le stiam de cand eram mica si abia le puteam pronunta numele, mama mi le prezentase, de aceea intotdeauna am crezut cu tarie ca sunt naturale si sanatoase. Dar sa le descopar chiar aici, in drumul meu de zi cu zi, a fost o adevarata incantare.

“O merdenea, va rog.” Asa a inceput totul, dragostea mea de 4 ani pentru merdenelele de la patiseria de la Unirii. Apoi odata cu schimbarea rutei, ea a apus, au aparut mai multe patiserii mai igienice si cu produse mai variate, ca doar concurenta era mare.

Si acum citesc ca produsele de patiserie sunt daunatoare sanatatii. Ce dezamagire! Sunt aproape revoltata. Ma gandesc in ce fel imi va afecta ziua de maine.

Daca cumva foarte grabita si moarta de foame voi trece pe langa o ghereta si ma voi opri sa-mi cumpar ceva, voi cere mai intai un tur al mediului in care se fac, apoi o eticheta cu ingrediente si un certificat de garantie, chiar daca asta inseamna sa nu mai ajung la timp la destinatie. Aproape ca ma gandesc la un flashmob pentru desfiintarea patiseriilor care ne imbie cu produsele lor daunatoare sanatatii. Mii de traznete!!!

O duminica de marti placuta si voua, eu aleg sa beau un ceai, sa citesc ceva si sa ma uit la un film mai bun sau mai prost la televizor.

Lasă un răspuns

