Extrem de tare si incredibil de aproape

Nu multe sunt cartile a carei lectura stii ca o vei relua, chiar imediat dupa ce ai terminat de citit volumul pentru prima data.

Johnatan Safran Foer mi-a picat in mana mai intai cu Totul este iluminat, roman care ocupa si el un loc in topul cartilor preferate. Si filmul e de vazut.

Am intrat in librarie si mi-a atras atentia coperta rosie pe care era desenata o mana, ca atunci cand eram mici si ne faceam conturul palmei cu pixul. Am citit Foer si mi-a fost de ajuns sa cumpar cartea fara sa vad macar titlul romanului.Am citit-o pe nerasuflate si aproape ca nu-I stiam titlul exact la terminarea lecturii.Maniera in care este scrisa e geniala, povestitori diferiti, fotografii si mazgaleli inserate ici colo, cifre aruncate.

Cam atat, nu vreau sa stric bucuria lecturii.Enjoy!

2 răspunsuri

  1. Nu ar strica sa ne dai un indiciu cat de mic 🙂

Lasă un răspuns

