Falling Slowly

Am vazut trei filme care mi-au placut foarte mult. Doua cu muzica, doua in franceza(dintre care unul doar partial in franceza), doua cu aceeasi actrita. Si anume: Once, Je vais bien, ne t’en fais pas, Le concert.

Toate mi-au placut aproape in aceeasi masura si mi-au dat aceeasi stare. De vreo saptamana ma obsedeaza soundtrackul din Once, asa ca trebuie sa-l dau mai departe.

Un răspuns

  1. mama deci am vazut filmul si e genial!! piesa cel putin chiar m-a impresionat cu totul! si versuri si melodie…foarte tare!

Lasă un răspuns

