din 100 de lucruri…

…pe care oricine trebuie sa stie sa le faca. De aici

7. Sa stii exact ce sa faci la un interviu.

daca toata lumea ar fi perfecta la interviu, cum s-ar departaja?

10. Sa folosesti o busola.

teoretic stiu. practic n-am incercat. de ziua mea vreau o busola

18. Sa te imbraci potrivit pentru o anumita situatie.

pe bune?

20. Sa verifici uleiul si rotile de la masina.

ar trebui sa stiu. si voi invata

21. Sa faci calcule in gand, mai repede decat orice vanzatoare. Spune-i rezultatul si uimeste-o cand calculatorul ii va indica acelasi numar.

sa faci calcul in gand repede inteleg. Dar de ce ar trebui sa o uimesc pe vanzatoare nu. Si nici de ce ar trebui sa fie ea uimita.

26. Sa scoti o pata nasoala de pe o haina.

depinde ce inseamna nasoala. Magda Catone de atatia ani se lupta cu petele.

36. Sa inoti in cel putin doua stiluri diferite. Caineasca si broasca nu se pun, pe bune.

pe asta am bifat-o, stiu si crawl si pe spate, fluture e deja prea mult. Si totusi nu inteleg, de ce broasca nu se pune? Te descurci, nu te ineci, faci un pic de sport…

39. Sa montezi lanturi de iarna pe o roata.

mda…cand vine vorba de masini, prefer sa iau metroul

40. Sa faci oua in cel putin patru moduri: fierte, ochi, omleta, romanesti in apa fiarta.

cel putin patru moduri…si care ar mai fi altele, ca mie nu-mi vine nici un alt mod in minte

45. Sa faci imediat un bagaj pentru o calatorie.

asta nu se poate. E imposibil. Doar daca ma uit pe listele de bagaje mai vechi:))

50. Sa stii sa alegi numai produse bune, atunci cand iesi la cumparaturi.

yeah, right. Sa zicem ca stii sa le alegi, dar degeaba ca n-ai cu ce sa le si cumperi. Sau daca ai bani, iei ce e mai scump si crezi ca e si cel mai bun. Sa presupunem ca am stii cu totii sa alegem ce e mai bun si ca ne-am si permite. Pai, unde am ajunge in cazul asta?

53. Sa spui NU.

aici mai am de lucru

55. Sa te feresti de o piatra.

si de alte lucruri cu care s-ar putea arunca in tine

58. Sa te pricepi bine la un joc de carti.

nu ma omor dupa jocurile de carti, dar daca trebuie. Ah, Set e joc de carti funny.

61. Sa-ti pastrezi greutatea corporala.

no comment

65. Sa stii exact ce anume te face fericit.

da

Mai sunt, dar m-am plictisit. Inca una si ma duc:

81. Sa sari dintr-o masina. Din mers.

si asta cum se face, se exerseaza?

Sursa foto

Un răspuns

  1. La 36 nu-s nici eu de acord cu ei. „Câineşte” trebuie ştiut neapărat 😛

Lasă un răspuns

