Tribute to Music

Fiind ocupata cu lucrarea de dizertatie, in vacanta nu am avut timp sa ma plictisesc. Joi seara insa, parca asteptam ceva. Asteptam sa se faca ora sa ma pregatesc de club, dar asteptam degeaba ca era vacanta. Imi lipsea.

A trebuit sa mai treaca inca o saptamana ca sa-mi revad colegii, fetele mele de la Tribute Girls si baietii de la Asha. Mi-era dor sa cantam, sa ne distram, mi-era dor de atmosfera de la Tribute. Desi n-au fost decat vreo 10 zile de pauza, parca trecusera luni intregi de cand n-am mai cantat. Asha ca, am inceput seara de vineri cu mult entuziasm, ne-am distrat pe scena impreuna cu baietii de la Parlament – care tocmai ce-si terminasera recitalul, dar cand muzica te cheama, nu o poti ignora – si am petrecut pana dupa 5am. Pentru ca asha e la Tribute. Noptile sunt lungi.

Si pentru ca noptile sunt lungi, zilele sunt scurte, si pentru ca dupa vineri vine intotdeauna sambata, am fost iar pe baricade la club.

Unde vom fi(Trupa Asha & The Tribute Girls) si la sfarsitul saptamanii in curs, dupa cum urmeaza:

Joi, 28 ianuarie – de la 23.00
Vineri, 29 ianuarie – de la 01.00(dupa concert Maria Radu)
Sambata, 30 ianuarie – de la 01.00(dupa concert Proconsul)

2 răspunsuri

  1. deci treaba a fost reciproca sa stii!! si mie mi-a lipsit…but we are back!! asa ca ai lav iu hanei 😀 😀 :X si ai lav si trupa ASHA!

  2. hmm…proconsul,apoi canta si alinutza mea…tentant

Lasă un răspuns

