Remember: Ce arbitru?

Tot din seria de reclame de altadata, astazi avem sticla returnabila de un litru de Pepsi cu Costica si Fanica si celebrele lor replici:

Ce arbitru? De-un litruuuuu!!!
Nu ma-nnebuni, nea Nicu?

Perfect pentru familia mea!!! – ma intreb daca replica asta a mai fost folosita ulterior in alte spoturi, ca parca e prea fresh printre amintirile mele…

2 răspunsuri

  1. păi la margarina râma parcă zice tot aşa.. perfect pentru familia mea! da’ eu prefer absolut sau smirnoff pt familia mea sincer să fiu!
    sănătate!

  2. Hehe… cati ani au trecut… vezi daca o gasesti si pe aia in care lasa sticla sa scape, se loveste de podea si sare inapoi in mana 🙂

Lasă un răspuns

