Cele 10 principii care erau 7

N-as putea spune ca am avut vreodata niste reguli stricte in viata(ca doar regulile sunt pentru a fi incalcate, se spune), asa ca principiile mele le-as numi mai degraba idei generale dupa care ma ghidez. Am primit aceasta leapsa, de a scrie despre principii, de la Radu acum cateva zile si, dupa ce am reflectat putin, iata rezultatul:

1. Partea plina a paharului. Chiar daca e doar un strop pe fundul acestuia. In orice lucru rau vad partea pozitiva. Daca nu e destul de evidenta, o caut pana o gasesc. Trebuie sa existe.
2. Nu regret nimic din ceea ce am facut. Regret doar ce as fi vrut sa fac dar am ratat ocazia. Pentru toate celelalte este timp.
3. Zambeste. Cei care ma cunosc stiu ca eu sunt fata aia pe care nu au vazut-o decat zambind. Saptamana trecuta m-a intrebat cineva daca am castigat la loto de sunt asa vesela. Intamplarea face ca acea zi sa fi fost chiar una dintre cele mai proaste zile din ultima perioada. Dar nu, nu era un zambet fals. Nu stiu exact ce ma face sa zambesc, dar cred ca tine de oamenii din jurul meu, de bucuria de a fi in preajma lor, de ce imi transmit ei, de incercarea de a ma detasa de ceva pentru a ma concentra asupra momentului prezent sau pur si simplu de frumosul ce ma inconjoara.
4. Traieste viata. Dar nu te arunca cu capul inainte. Traiesc momentul, dar ma gandesc si la consecintele faptelor mele.
5. Ce tie nu-ti place…Incerc ca prin vorbele si actiunile mele sa nu-i deranjez sau ranesc pe ceilalti. Adevarat, uneori am de pierdut din cauza asta, ar trebui sa ma gandesc putin mai mult la mine, ca pana la urma nu poti multumi chiar pe toata lumea. Iar daca am suparat pe careva, imi pare rau.
6. Pasiune. Tot ce fac, fac cu foarte mare placere. Mi-e groaznic de greu sa fac ce nu-mi place, incerc sa evit.
7. Minciuna. Nu pot sa mint. Nu pot sa ma prefac. Nu vreau sa mint, nu vreau sa ma prefac. Daca nu se poate altfel, pana la urma gasesc o formulare prin care sa spun tot adevarul intr-un fel sau altul.

Pentru celelalte 3 idei pana la 10 imi rezerv dreptul de a le clarifica mai intai si apoi de a le pastra pentru mine.
De fapt, toate aceste sapte idei sunt de fapt una. Cam asta sunt eu.

Dau leapsa mai departe Ancai Duma, zanei Diana Stoleru lui Razvan Rosculet, Vulupe si oricui mai doreste sa intre in joc.

3 răspunsuri

  1. Dupa ce am citit postul tau si cel scris de Chinezu mi-am dat seama ca de fapt toate principiile astea ne descriu, Cu cat avem mai multe cu atat ne-am fragmentat mai mult, sau ne complicam mai mult.
    Multumesc ca ai raspuns la leapsa si iti doresc sa ai parte de cel putin la fel de multe zambete pe cat daruiesti.

  2. Chiar weekendul asta ma gandeam sa vin putin in Bucuresti dar am decis sa mai aman putin pt ca e vremea urata. Astept sa se faca mai cald si sper sa ne vedem la o ieseala 😛

Lasă un răspuns

