Fragment urban clasic

In metrou, mijlocul meu de transport preferat. La o ora la care nu e foarte aglomerat, am gasit chiar si un scaun liber, fericire, ca tocmai astazi am o geanta foarte grea. Lectura imi este intrerupta de zgomotul unei sonerii de telefon, iar convorbirea nu are cum sa treaca pe langa urechile mele.

-Alo, da.
-…
– Da, sunt la Universitate. Acum ajung.
-…
-Da’ ce crezi ca vin cu private jetul?
-…
Atentie se inchid usile. Urmeaza statia Piata Unirii cu peron pe partea stanga. Transfer la linia 1.
-…
-ummm…pai…aoleu, am luat metroul in directia gresita.
-…
-Hai ca ajung acum si vorbim.

Dupa Tineretului, statia la care eram cand i-a sunat telefonul domnului respectiv, nu poate urma decat Unirii sau Eroii Revolutiei.

3 răspunsuri

  1. Nice picture. Looks like a private jet 🙂

  2. […] This post was mentioned on Twitter by AlinaMarin. AlinaMarin said: Fragment urban clasic #peblog https://alinamarin.wordpress.com/2010/04/21/fragment-urban-clasic/ […]

Lasă un răspuns

