Scrisoare catre vecini

Nu ma intereseaza noua ta masina de spalat, nici ca ti-ai renovat casa, stiu asta deja, ca doar m-am trezit 2 saptamani cu bormasina prin visele mele. Nu ma pasioneaza nici noul tau automobil luat in leasing, si chiar nu vreau sa-mi povestesti cat de greu ii e copilului tau care si-a luat apartament cu prima casa, iar acum i-a taiat salariul.

Si nu, nu vreau sa-ti povestesc ce am mai facut eu,daca imi merge bine sau rau, unde lucrez, daca am timp si de job de zi si cel de noapte, unde imi petrec timpul liber si cu cine ies. Sunt bine, chiar daca ai prefera sa ma plang putin, ca sa vezi ca nici mie nu-mi merge asa de bine. In plus, esti ultima persoana careia m-as destainui.

Te rog, nu incepe povestea cu vecinul care te-a inundat. Nu-mi zice nici de cainele aluia de la 2 care si-a facut nevoile pe presul tau de la usa.

Nu vrei mai bine sa vorbim despre vreme? Sau si mai bine, hai sa fim doar politicosi, sa ne salutam, pentru ca locuim in acelasi imobil, si apoi sa-si vada fiecare de treburile lui?

Cu deosebita simpatie,
vecina de la 6

P.S. Uite, daca vrei neaparat sa vezi ce mai fac, ma gasesti aici, pe blog, pe twitter, pe facebook. Poti sa-mi trimiti chiar si un email. Sau o scrisoare, ca stii doar la ce apartament stau. S-ar putea sa-ti raspund.

11 răspunsuri

  1. Buna dimineata 😛

  2. am pierdut ceva?
    ps: puteam doar sa va zic „buna seara”

  3. Imi pare tare rau ca nu te intereseaza nimic din viata mea.
    Imi pare tare rau ca te-am chinuit cu bormasina aia nenorocita.
    ‘Copilul’ este porecla fratelui meu mai mic.
    Eu sunt doar un timid care vrea din cand in cand sa-ti auda glasul cristalin, vreau doar ca din cand in cand sa-ti sarut ochii cu privirea (ca oricum mai mult nu pot spera). Imi place sa te simt aproape si recunosc acum ca de cate ori se intampla acest lucru imi tremura inima ca o frunza. Si acum, cand scriu aceste cuvinte, gresesc atat de des ca scriu fiecare cuvant de 3 ori pana reusesc sa scriu corect (daca reusesc).

    Doar atat. Stiu ca nu te intereseaza nimic din viata mea.

  4. da’ dece?

  5. Cu tine in gand ma joc cu cuvantul
    Cu tine in gand ma joc chiar cu gandul
    Gandesc si visez cu ochii deschisi
    Gandesc si visez la fata din vis.

  6. na! sa vad acu’ ce mai zici 😆

Lasă un răspuns

