Te aud cand nu-mi vorbesti

Intr-o zi am sa te vizitez, dar nu va fi o vizita scurta asa cum te-am obisnuit in ultima vreme. Voi veni cu flori, ca de obicei. Am sa ma asez langa tine si iti voi povesti despre mine. Ce am mai facut de cand nu ne-am vazut, ce am mai simtit, ce locuri am mai vizitat. O sa-ti vorbesc despre foci si pinguini poate. Si despre delfini. As vrea sa am un delfin. Si un cal.

Nici nu o sa-mi dau seama cand a apus soarele. O sa astept sa-mi canti un cantec. Dar nu o vei face.

Inainte sa plec am sa-ti desenez in culori o felicitare. Stiu ca o vei pune langa toate celelalte felicitari, vederi si alte nimicuri primite de la mine de-a lungul vremii, iar atunci cand ti se va face dor, vei deschide sertarul si vei zambi la fiecare, amintindu-ti cu ce ocazie ti le-am dat, ce ti-am spus si cu ce eram imbracata.

2 răspunsuri

  1. […] This post was mentioned on Twitter by AlinaMarin. AlinaMarin said: Te aud cand nu-mi vorbesti #peblog https://alinamarin.wordpress.com/2010/05/04/te-aud-cand-nu-mi-vorbesti/ […]

  2. just let it go …!!!..it’s simply the best way …

Lasă un răspuns

