De ziua copilului,

cu intarziere, ce-i drept, le dedic acest post parintilor mei.

Parintii mei sunt cei mai buni parinti din lume – cam asa incep multe dintre compunerile din clasele primare, despre parinti si mai ales despre mame.

Au trecut multi ani de atunci insa cel putin doua lucruri au ramas la fel: inca imi place sa scriu compuneri, fie ca se numesc texte, articole, eseuri, povesti, etc, si stiu in continuare ca parintii mei sunt cei mai buni din lume.

Sunt mandra sa am parinti ca ei si ma consider norocoasa ca m-am nascut in familia asta. Iar daca nu ma credeti, intrebati-mi prietenii, ei au avut intotdeauna doar cuvinte de lauda la adresa lor.

Multumesc mama si tata:)

Lasă un răspuns

